torsdag 19. juli 2012

Ett år senere og jeg kan vel konkludere med at jeg er av typen som heller blogger mer plutselig og sporadisk enn ofte og regelmessig... Jeg er altså ingen født blogger men om du ønsker å følge med så er jeg litt flinkere til å oppdatere min facebookside her: https://www.facebook.com/R.TeiglandKeramikk kom og bli fan! :)

I året som har gått har jeg flyttet inn i nytt fellesverksted i Koren Wibergsplass 2 (liten stikkvei inn fra Øvregaten bak bryggen) se kart her:
Vis Uten navn i et større kart


Jeg har også deltatt på endel kunsthåndtverksmarkeder rundt i landet, nå nylig i Risør som var helt fantastisk!


Photo: Fortsatt deilig sommervær her på markedet i Risør :)

Ellers ønsker jeg alle en fortsatt god sommer og lover at det ikke skal gå et helt år før neste blogginnlegg! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar